اهمیت به کارگیری مدل تعالی بازرگانی

مدل تعالی بازرگانی، کاربردهای فراوانی دارد که به صورت خلاصه مهمترین آن ها  را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • ارائه تصویری واقعی از کیفیت فعالیت های واحد بازرگانی و تعاملات این واحد با دیگر بخش های سازمان
  • شناسایی حوزه های قابل تمرکز، جهت بهبود دادن به فعالیت های این واحد
  • سازماندهی طرح ها و اقدامات بهبود در قالبی واحد و مشخص
  • تشویق به یادگیری از طریق بهینه کاوی داخلی و خارجی
  • درک محرک های موثر بر نتایج واحد بازرگانی و کسب و کار سازمان
  • مقایسه و تطبیق دادن واحد بازرگانی سازمان ها با یکدیگر و ایجاد زبانی مشترک

 

WhatsApp
Print
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn