مزایای مدل تعالی بازرگانی

مدل تعالی بازرگانی، از ویژگی ها و برتری های فراوانی برخوردار است که مزایای زیر به عنوان اصلی ترین، این موارد به حساب می آیند:

۱.رشد و ارتقاء سطح واحد بازرگانی یک سازمان در ابعاد تخصصی

  1. تضمین موفق شدن واحد بازرگانی سازمان در دراز مدت

۳.ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات رهبران یک سازمان و ذی نفعان از واحد بازرگانی آن

  1. کسب رضایتمندی ذینفعان واحد بازرگانی
  2. برخورداری این مدل از دیدگاهی سیستماتیک و فراگیر
  3. توجه به مدیریت مبتنی بر فرایندها
  4. ایجاد زمینه یی برای مشارکت گسترده کارکنان واحد بازرگانی و جذب حمایت رهبران آن سازمان
  5. توجه ویژه به نتایج کسب شده توسط سازمان با تمرکز بر واحد بازرگانی
  6. شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود، جهت مدیران ارشد واحد بازرگانی یک سازمان
  7. ارائه تصویر واقعی از فعالیت های واحد بازرگانی در محیطی واقع بینانه
  8. نشان دادن میزان بلوغ واحد بازرگانی سازمان
  9. ترویج تبادل تجربیات درون و برون سازمانی با به کار بردن ابزار بهینه کاوی
  10. امکان استفاده از رویکرد خود ارزیابی بر اساس این مدل، به منظور تعالی بازرگانی

۱۴. ارزیابی مبتنی بر واقعیت 

WhatsApp
Print
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn