اهداف جایزه مدل تعالی بازرگانی

  • ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بازرگانی شرکت‌ها
  • ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق بخش بازرگانی و متخصصین بازرگانی
  • تشویق شرکت‌ها و متخصصین برای خودارزیابی
  • ارتقا سطح کیفی مدیریت بازرگانی در کشور مبتنی بر رقابت‌پذیر کردن بنگاه‌های اقتصادی نو‌آور
  • ترغیب شرکت‌ها به ایجاد و توسعه واحد تخصصی مدیریت بازرگانی با محوریت صادرات
  • تشویق نخبگان و استعدادهای برتر جامعه برای ورود به حوزه بازرگانی سیستماتیک
  • ترغیب شرکت ‌ها به انجام خودارزیابی مستمر در حوزه بازرگانی بر اساس معیارهای مشخص ((مدل تعالی بازرگانی))
  • تشویق شرکت ها به همکاری مشترک، انتقال تجربه و تشریک مساعی در طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم و حساس حوزه مدیریت بازرگانی
WhatsApp
Print
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn