چگونگی ارزیابی متقاضیان

اظهارنامه شرکت متقاضی توسط تیم ارزیابان ارزیابی می شود. برای اطمینان از همگونی امتیازاتی که توسط این ارزیابان داده می شود، تمامی این ارزیابان تحت آموزشهای جمعی قرار می گیرند.

اظهارنامه ها بر اساس نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود ارزیابی شده و امتیازی تا سقف ۱۰۰۰ ، بر اساس مدل تعالی بازرگانی و جدول امتیازدهی کسب می کنند، سپس تیم ارزیابان، بازدید از محل را انجام داده و بر این اساس فرایند ارزیابی سازمان تکمیل می شود. سپس با تشکیل جلسه اجماع و قطعیت نظر تیم ارزیابی امتیاز نهایی تعیین و مراتب به شورای علمی و داوری اعلام می شود.

این شورا تصمیم نهایی را در خصوص سطح تعالی سازمان متقاضی و دستیابی به سطوح مختلف، شامل گواهینامه، تقدیرنامه و تندیس ( بلورین، سیمین و زرین) اتخاذ خواهد کرد.

  1. تعهدات جایزه :

برندگان تندیس ها به عنوان شرکت های الگو شناخته شده و در دوره های بعدی در ارائه روش های موفق خود به سایر متقاضیان با دبیرخانه همکاری می نمایند. این همکاری در قالب برگزاری بازدیدهای گروهی برنامه ریزی شده وسمینارها و کارگاه های مرتبط انجام می پذیرد.

  1. فرم تقاضای جایزه تعالی بازرگانی

(متقاضیان می توانند این فرم را از سایت اتاق و انجمن دریافت و تکمیل نمایند)

 

این بخش توسط شرکت متقاضی تکمیل گردد
ردیف شرح
۱ نام شرکت / سازمان
۲ نوع مالکیت:     سهامی عام  o   سهامی خاصo    مسئولیت محدودo
۳ عضو بورس اوراق بهادر:  بلیo     خیر o    سال بهره وری
۴ ابعاد سازمان:  کوچک (کمتر از ۱۰۰ نفر) o

متوسط (۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر)  o

بزرگ ۲۰۰ نفر به بالا o

۵ آدرس کامل دفتر مرکزی:

شماره تلفن دفتر مرکزی:                                       نمابر:

۶ آدرس کارخانه:

شماره تافن کارخانه:                                             نمابر:

۷ Email:

Website:

۸ مشخصات عالی ترین مقام شرکت

نام ونام خانوادگی:

سمت:                                                  شماره موبایل:

 

۹ Email:
۱۰ مشخصات مدیر واحدبازرگانی

نام ونام خانوادگی:

سمت:                                                  شماره موبایل:

۱۱ Email:
۱۲ فعالیت های اصلی شرکت شامل تاریخچه، مراحل تکامل مسیر تعالی واحد بازرگانی( برنامه ها وفرایندها)، محصولات و خدمات و مشتریان را شرح فرمائید.
۱۳ نقشه پراکندگی جغرافیایی شرکت در مورد حوزه بازرگانی را درصورت وجود ارائه دهید.
۱۴ اگر شرکت متقاضی، زیرمجموعه ای از گروه یا سازمان دیگری است، بیان کنید.
۱۵ ارتباط میان متقاضی و سازمان مادر را توضیح دهید. و چارت این ارتباط را پیوست فرمایید.
۱۶ مهمترین موفقیت ها، جوایز و تقدیرنامه هایی که در زمینه بازرگانی دریافت کرده اید نام ببرید.
۱۷ مهمترین چالش های واحد بازرگانی شرکت خود را شرح دهید.
۱۸ سیستم بهبود عملکرد واحدبازرگانی شرکت خود را بیان فرمایید. ( از چه رویکرد و ابزارهایی استفاده نموده اید)
WhatsApp
Print
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn